NU så......

Nu börjar det likna nåt här ute...
Så soligt att vi tog oss ut en lååång runda idag. 
Det var så jätte mysigt för både mig och matte.
 
 
Det är ju så att när min väska kommer fram, då vet jag att det är äventyr som gäller.
Komma bort ifrån samhället är ett äventyr för mig. Ut och nosa på lite annat.
Jaga en o annan fjäril osv.
 
 
Idag funderarade jag på om jag skulle skaffa ett yrke.
Husse har ju ett yrke.
Jag funderade på om jag skulle bli rallare. 
Matte säger att rallare finns inte på samma sätt som för länge sen.
Jag får väl fundera ut något annat.
 
 
Klöverbloms nosare kanske??? 
 
 
 Tid för fika... Fast jag struntade i maten. Det räckte med vatten.
 
 
Lite vila var skönt det också.
 
 
Dom här roliga filurerna  ville hälsa på mig och jag på dom.
Men tråkiga matten sa att det fick räcka att titta på lite avstånd.
Vad är det med dessa mattar egentligen... Morr.

Ha det gott nu allihop.

 

Kommentarer
Postat av: emeliekindbladh.blogg.se

Så söt han är =)

2012-07-21 @ 13:50:34
URL: http://emeliekindbladh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Test

2012-07-21 @ 13:52:59
Postat av: demianopukki

Hola amigo perro..!! Se te ve muy bien. Me alegro mucho. Veo que tu ama ha regresado a los rieles del pasado...

2012-07-23 @ 20:51:00
Postat av: Felix

Va, har du varit och hälsat på hos kossorna, här går kossorna på skogen och betar, så då kan man se dem när man är ute och åker bil. Fast idag var det inte läge för någon längre biltur, bara bort till affärn, hihi. Nej, idag var det altanen som gällde med massvis med bad, hihi.

Russelpussar.

2012-07-24 @ 21:03:44
URL: http://taxar.bloggagratis.se/
Postat av: Rasmus

Sådana där roliga filurer finns här ute också som jag ibland hälsar på och visst är dom för söta. Så stilig e med klöverväskan på ;) Här har man ingen, men matte min har länge funderat på att skaffa en sån till mig, hu.

:D

2012-07-25 @ 10:42:40
URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/
Postat av: Christina

Vilken härlig runda ni har haft! De där lustiga filurerna var lillkorven ute för också.. hon tyckte att de var väldigt märkliga!

2012-07-25 @ 14:35:22
URL: http://christinarooth.blogg.se
Postat av: demianopukki

Perrito amigo. Let's see if my comment experiments sticks to your billboard, or gets erased again...

2012-07-25 @ 22:29:19
Postat av: Sandra & spetsarna

Hejsan! Vad söt han är lille Gizmo. Skulle väldigt gärna vilja veta varifrån du köpte hans söta klövjeväska? Jag har letat jättemycket, men hittar ingen i den lilla storleken som mina vovvar också behöver. Mvh!

2012-08-03 @ 11:13:06
URL: http://www.spitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0