Inte helt förvunnen...

Nej, helt försvunnen är jag inte..
Matten har fått vår nojja så bloggen har inte helt hunnits med.
Men det KOMMER fler bilder och berättelser om mina dagar
väldigt snart det lovar jag. Troligtvis redan imorgon.
Hoppas på en liten sökrunda eller ngt annat kul då...
I havent disapeard completly.
Mom is busy with a lot of *spring things* so the blogg
hasnt been the priority the last days.
But I hope to be back really soon.
I think maybe already tomorrow.
Mom will maybe make me search for something
out in the nature..

MEN, kom ihåg.. Nu är det koppeltvång även på de lydigaste
av hundar i skog o mark.
But remember.. Now we have to have the leash on at all the time
when out in the nature
Jag vill passa på att hälsa och skicka varma tankar
tilll Hillmans matte och familj som nu får gå vidare utan sin fina Hillman.
En härligt tax kille som fick många år även om det ändå känns
som för få..
I want tell the mom and dad that Im so sorry for the lost
of cute Hillman. A lovely dog who got be many years but it
still feels like to few.
Ha det gott allihop jag är som sagt tillbaka väldigt snart...
Have a good time everyone.. I will be back really soon.

Kommentarer
Postat av: Emma och Malte

Visst är det märkligt att mattarna ska få vårnoja!! Det har min matte också fått... Och så måste hon jobba hela tiden just nu, tråkigt värre!

Kram

2012-03-13 @ 19:14:55
URL: http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com
Postat av: erica

Oj det där koppeltvånget glömde jag ju helt idag, nästa gång får det allt bli Flexi och långlina!

2012-03-13 @ 22:29:14
URL: http://biche.blogg.se/
Postat av: Kasper med fyra katter

Hm - koppeltvång? Jaja...

Ska bli kul när mattens noja gått vöer, så man får se dig här igen!

Se lite mer av dig alltså, även om din nos är VÄLDIGT fin att titta på!

2012-03-13 @ 22:52:41
URL: http://kasperian2.blogspot.com
Postat av: smulan

Alltså du bara e såååå söt! Du får hjälpa matte vårnojja så vi snart ser dig här igen!



Nospuff från lilla mig!

2012-03-14 @ 09:11:04
URL: http://smulansvarld.bloggplatsen.se
Postat av: Aunt Rosie

Darling profile photo of you!!!!

2012-03-15 @ 05:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0